.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران :ايران اسلامي سربلند شد
استاندار مازندران به پاس حضور حماسي مردم اين استان در صحنه انتخابات گفت: علويان استان بار ديگر با حضور با شكوه ايران اسلامي را سر بلند و روسپيد ساختند. "ابوطالب شفقت" در پايان مهلت راي‌گيري در ستاد مركزي در پيامي افزود: مردم با حضور بي‌سابقه در پاي صندوقهاي راي قانونمندي و نظمي بيادماندني را به يادگار گذاشته و دشمنان قسم خورده كشور را كه از تجلي باشكوه جمهوري اسلامي ايران در هراسند، بيش از پيش پريشان و سردر گم ساختند.

استاندار مازندران به پاس حضور حماسي مردم اين استان در صحنه انتخابات گفت: علويان استان بار ديگر با حضور با شكوه ايران اسلامي را سر بلند و روسپيد ساختند.

"ابوطالب شفقت" در پايان مهلت راي‌گيري در ستاد مركزي در پيامي افزود:
مردم با حضور بي‌سابقه در پاي صندوقهاي راي قانونمندي و نظمي بيادماندني را به يادگار گذاشته و دشمنان قسم خورده كشور را كه از تجلي باشكوه جمهوري اسلامي ايران در هراسند، بيش از پيش پريشان و سردر گم ساختند.

شفقت تصريح كرد: عرصه انتخابات نماد و مظهر پرشكوه مردم‌سالاري ديني است كه اين بار نيز مردم اين سرزمين شعور سياسي و شهامت تاريخي و اصالت بي‌بديل فرهنگي خود را به نمايش گذاشتند.

شفقت خاطر نشان كرد: مردم فهيم و ولايت‌مدار مازندران گامي بلند در جهت تحقق اهداف بلند و متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي برداشتند.

استاندار مازندران از حضور مردم شريف استان در صحنه انتخابات سپاسگزاري اظهار اميدواري كرد كه در سايه توجهات بقيه‌الله‌الاعظم، منويات مقام معظم رهبري و سياستهاي دولت آقاي احمدي نژاد شاهد ايراني باشكوه، متعالي و الگويي نمونه براي تمام كشورهاي جهان باشيم.

سه هزار و ‪ ۴۵۳‬شعبه و شش هزار و ‪ ۷۶۵‬صندوق مسووليت جمع‌آوري و دريافت آراي مردم مازندران را در انتخابات چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبري و سومين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در اين استان را به عهده داشتند.

از مجموع شعب اخذ راي ‪ ۹۷۱‬شعبه در شهرهاي استان مستقراست دو هزار ‪۳۴۱‬ شعبه در روستاها و ‪ ۱۴۱‬شعبه در كل استان ويژه انتخابات نمايندگان مجلس خبرگان رهبري بود.

مازندران بيش از دو ميليون ‪ ۸۲۰‬هزار نفر جمعيت دارد كه از اين تعداد دو ميليون و ‪ ۱۵۸‬هزار نفر واجد شرايط راي دادن هستند.

بيش از ‪ ۸۰‬هزار نفر به عنوان عوامل اجرايي، نظارتي، كنترل و امنيتي اين دوره از انتخابات مازندران را به عهده داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.